13 oktober 2014

Att ha varit i Sölvesborg



Kalashelgen är över för denna gång.

Min lilla farmor blev firad, som sig bör vid den aktningsvärda åldern av 97.
I present fick hon en "godispåse" med härliga dofter.


Efter kalaset hade vi lovat killarna att åka till Sölvesborgs skatepark.
Något av det bästa de vet.




Jag njöt av det fina vädret och att få kika på ett riktigt drömhus.
När jag var liten drömde jag om detta hus. Tänk att få bo där!
Mina killar hade nog älskat det, tänk att bo granne med en skatepark:)



Härligt höstväder!

Hoppas att din vecka börjar bra. Jag ska nu dyka ner i kartongerna och plocka fram julsaker.
Pernilla från Dona Blogg, ska komma hit och låna lite rekvisita till ett juljobb för en tidning.

Man kanske skulle sätta på julmusiken, så att man kommer i stämning.


Kram Maria

1 kommentar: