4 april 2014

På badrumshyllan



Några bilder från badrumshyllan.

Min samling med armband i silver från bla ROLI silverdesign och Lilla U.

Hmm, finns visst ett i samlingen som jag själv knåpat ihop när jag gick silversmideskurs förra hösten hos Linda Roxhag på ROLI. (armband nr2 från höger)

Silversmide var riktigt roligt, men såå svårt, tycker jag.
Linda Roxhag, ROLI silverdesign, har i vår silverkurser, för er som skulle vilja prova på att smida i silver.

Kika gärna in på hennes sida för mer info.
Linda är även en av tjejerna som ställer ut tillsammans med mig på konstrundan i Galleri Palla


På hyllan plockade jag in en grön kvist från trädgården, denna gången från den väl utslagna Kaprifolbusken.

Spegeln och armbandshängaren finns i min lilla butik.

Önskar er en fin fredag!



Kram Maria






2 kommentarer:

  1. När ska vi få se bilder på erat färdiga badrum eller är det inte färdigt ännu?

    SvaraRadera
  2. Hej Annika!
    Vad roligt att du längtar efter bilder från vårt badrum. Jag kan lugna dig med, att de kommer...
    Trevlig helg!
    Kram Maria

    SvaraRadera