26 augusti 2013

Välkommen Tine K Home


En av höstens stora nyheter i Lilla Villa Vita är att Tine K home kommer att flytta in, som en av våra leverantörer, så roligt och spännande!

Ser verkligen fram emot vårt nya samarbete och jag tycker det är så kul att kunna erbjuda deras fina varor till er.



Jag utlovar många fina klassiker, men även en hel del höstnyheter, så håll utkik, de trillar snart in på lagret.

Under tiden får ni hålla till godo med dessa vackra bilder från Tine K Home.







Välkommen till Lilla Villa Vita



Önskar er en fin start på veckan!

Kram Maria



7 kommentarer:

  1. åååå vad roligt!!! då hoppas jag kunna hitta mycket fint! Kommer du ta hem brickbordet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Annika!

      Brickbordet kommer att gå att beställa!

      Önskar dig en fin måndag!

      Radera
  2. Åh va roligt!
    Gillar Tine K, ett av mina favorit märken..:-)

    Trevlig kväll
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Det blir toppen då jag gillar att handla i din fina nätbutik! Längtar tills nyheterna kommer!

    SvaraRadera
  4. Vad spännande, de har så mycket fint. Kram Anette

    SvaraRadera