1 juni 2013

Nya däckstolar


Maken har länge önskat sig några solstolar där man kan vila både ben och nacke.
Jag har letat och planerat och t.o.m funderat på att designa några egna.

Men ibland ska man inte komplicera saker, utan gå på det som är smidigast.

I detta fallet var det att åka till Biltema och bära hem två stora paket och fram med skruvdragaren.

Jag inspekterade dem länge och väl och letade noga efter den där karakteristiska loggan som oftast finns på alla Biltemas produkter. Väntade mig nästan att det skulle stå Biltema över hela ryggstödet. Men, nej de verkar helt loggfria...


Prislappen kan man också jubla över, 499 kr, billigare kan man nog inte finna.

Än så länge är jag mer än nöjd, hoppas de står sig lika fina efter några regndroppar med...


Men idag skiner solen och jag ska unna mig en stund i dessa härliga stolar


Kuddar och pläd Chhatwal & Jonsson Lilla Villa Vita

Önskar er en mysig helg och hoppas att solen skiner på er med!

Kram Maria

9 kommentarer:

  1. Åh va fint du har gjort.Älskar dina bilde både i bloggen i på Instagram ;)
    Ha en trevlig helg/ Lisette

    SvaraRadera
  2. Blev imponerad av dina bilder så jag var inne o beställde hos dig nu ;)/ Lisette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lisette!

      Önskar dig en fantastisk helg!

      Kram Maria

      Radera
  3. Jättefina stolar, tack för tipset! Så snygga tillsammans med de fina tillbehören. Får nog titta in i din butik också:-).

    Hälsar Eva

    SvaraRadera
  4. Såå fina, och vilket pris sen..:-)

    Älskar Chhatwals grejer, skulle såå gärna vilja ha lite plädar & påslakan också.

    Trevlig kväll
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Fina stolar och verkligen rätt pris. Sneglar jag med ...

    Trevlig helg,
    Jenny

    SvaraRadera
  6. Tack för tipset, har köpt mina på Jula för några år sen, men fick måla dem vita själv... Det här verkar ju smidigt, och till ett bra pris! Jättefint blev det med dina filtar och kuddar!//kram maria

    SvaraRadera
  7. Åh, precis såna som jag har suktat över men tyckt att de varit för dyra. Synd bara att närmsta Biltema ligger 6 mil bort, men det kanske det är värt.

    SvaraRadera
  8. Tack för tipset, dom blir perfekta till sjöstugan!

    SvaraRadera