2 februari 2013

Lite nytt


Vår lilla salong har fått påfyllning av dessa fina korgstolar från House Doctor.
Eller salong och salong, jag drömmer mig visst kvar i mitt gamla drömhus från förra inlägget.

Tro nu inte att jag trivs och njuter av det hus vi bor i nu, det gör jag verkligen. Kan innerst inne inte tänka mig något annat hus än vårt Lilla Villa Vita, men att drömma är härligt och ibland faktiskt lite livsnödvändigt!


Korgstol House Doctor
Kudde Pb home
Lilla Villa Vita


Lilla lyxiga glasskålen från Pb home fungerar till det mesta. I dag fick det stora värmeljuset fylla det och fram emot kvällen blir det kanske jordnötter eller något annat gott!

Pb home är en ny leverantör till min butik och jag är så glad för detta. De har en klassisk stil, med många vackra saker.


Önskar er en härlig lördag, här blir det nu storstädning av huset och i eftermiddag biomys med familjen!

Kram Maria


11 kommentarer:

  1. Vilka snygga stolar! Såg att du hade två inne på lager. Kommer du att få in fler tror du?

    Ha en fortsatt fin söndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Kristin!

      Det kommer fler stolar, men det går utmärkt att förbeställa, så tar jag hem det du är intresserad av.

      Vänligen Maria

      Radera
  2. Självklart ska man alltid drömma det håller jag med dig om!
    Så himla snygga stolar, galet snyggt när det svarta bryter mot det vita!
    Hoppas ni hade en mysig biovistelse igår!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Hej Maria!
    Jag är jätte intresserad av ljusstaken med tre ljus. Var hittar jag den?
    M-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ljusstaken är av märket Zack. Jag har köpt min via Percys design här i Kristianstad, men det är 9 år sedan.

      Lycka till med ditt letande.

      Vänligen Maria

      Radera
  4. ÅH så fint ni har det! Och visst ska man drömma! Det ska man ju aldrig sluta med:)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Supersnyggt med de svarta korgstolarna i din lilla salong :-)) De passar så fint ihop till ditt bord också!! Ha en fin måndagskväll! Kram Paula

    SvaraRadera
  6. Hej igen!
    Misstänkte att ljusstaken var därifrån och hann faktiskt dit innan du svarade ;-)
    Han visste precis vad jag menade när jag förklarade och frågade om det var från din blogg :-)
    Zack gör den bara i fyra numera och den blir för stor, synd! Dyr var den också 2050 kr
    Hoppas hitta ngt liknande!
    Tack
    M-L

    SvaraRadera
  7. Hej Maria,

    Hur sköna är dem här stolarna egentligen? Tål dem långa kvällar på altanen?

    Mvh Nina

    SvaraRadera