10 december 2012

Skön måndag!


Vilket snöfall vi fick här i skåne under söndagen.
Jag tror inte att jag upplevt att det har kommit så mycket snö på en och samma gång här nere.

Det är lite mysigt, så länge man inte behöver ge sig ut på vägarna.
Nu har jag skottat mig fram till både lager och uppfart, så att DHL kan komma och hämta alla "tomtepaket" som ska lämna Lilla Villa Vita för nya äventyr!



Fredagsbuketten står sig lika fin fortfarande, inga julblommor här ännu. 
Men till helgen ska det bli både gran och tomtar.

Njut av er sköna måndag!

Kram Maria

4 kommentarer:

  1. Vilken vacker bukett.
    Här planerar vi också att ta in granen i helgen. Och någon liten tomte kommer säkert att leta sig fram från förrådet. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också snön, till skillnad från de flesta andra i storstaden! Du har så mycket fint i din butik, men nu får man ju tänka på andra också :) Återkommer... Kram, Tina

    SvaraRadera
  3. Åh så fint ni har det hemma hos er! Tänk om man hade en sån fin villa:)

    Kramar Emma

    SvaraRadera
  4. Vilka vackra rosor!!! Samma ros samt cremefärgade hade jag i min brudbukett förra veckan.. :-)
    Här har det snöat hela dan med, oj säkert 10-15 cm!! Har varit hemma med en liten sjukling idag.
    Hoppas du haft en fin måndag!
    Kram Anna

    SvaraRadera