13 juli 2012

Seaside skärgården



Gårdagen spenderade hela familjen i underbara Karlskrona skärgård i Blekinge.
Strålande sol, glittrande hav och underbart båtliv.




Mor och jag






Vår lilla familj


På väg till den gamla fästningen Kastellet för god sillunch.
Barnen älskade att utforska alla kanonerna.





Inget bikiniväder, men soldäck är aldrig fel


Mina föräldrar och "vi"


Barnen plockade blommor.


Min bror


Att meta hör sommaren till, dock nappade det dåligt...






Vi tackar Aspö för denna gång och jag kommer verkligen att återvända. Nästan lite sorgligt att man är uppvuxen i blekinge och missat denna pärla. 
Jag kan varmt rekommendera denna underbara ö i skärgården, så nära men ändå så långt bort!

Mitt varmaste tack!

Kram Maria

9 kommentarer:

  1. Underbara bilder! Så härligt väder ni fick dessutom :)

    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt ni verkar ha haft det!

    Kram Susanné

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder!!!
    Ni verkar ha haft det härligt...:)

    Ha en mysig helg
    Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder, ni ser ut att haft en trevlig tur! Mvh Ida

    SvaraRadera
  5. Härligt somriga bilder. Och visst är det något speciellt med små båtar i fina hamnar. De väcker i alla fall mina semesterkänslor till liv.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Such beautiful bright photos, and such blue skies! Seems like a lovely place to visit. Enjoy the weekend, and thanks for sharing. Sharon x

    SvaraRadera
  7. Vilka härliga sommarbilder. Ser ut som att ni haft en riktigt trevlig utflykt! Kram Madeleine

    SvaraRadera
  8. Underbara bilder från ett underbart landskap! Härligt att se att solen sken på er!

    Kram fina! Ester

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig dag och fantastiska bilder!!! Jag är själv uppvuxen lite utanför Karlshamn där mina föräldrar bor kvar. De kommer från Karlskrona då min farmor och morfar bor kvar där. Karlskrona skärgård är helt fanatastisk!!
    Just nu viner vindarna utanför mitt fösnter och jag håller på och tvättar upp efter vår lilla semestertripp;)
    Ha en skön onsdag!
    Kram Anna

    SvaraRadera