27 maj 2011

Månadens bloggare i Lantliv


Jag är så glad och smickrad över denna fantastiska utmärkelse.
Tänk att lilla jag skulle få bli månadens bloggare i Sveriges främsta livstidsmagasin för lantlig inredning.
Det kunde jag väl aldrig tro när det begav sig för lite mer än två år sedan.
Mitt mål med bloggen har alltid varit att inspirera andra och försöka bjuda på det bästa ur Lilla Villa Vita.
Inläggen duggar inte alltid så tätt, men jag försöker göra det med kvalité.
Jag vill skänka mitt stora tack till alla er läsare för att ni så hjärtligt tittar inom hos mig och "hälsar på". Utan er hade det inte varit lika roligt att blogga.
Tack, tack, tack!
Kram Maria

13 kommentarer:

  1. Jag såg det. Jättegrattis!

    SvaraRadera
  2. Va KUL..Ett stort GRATTIS !!!! Roligt att "titta" in hos dig..så fint så fint..

    SvaraRadera
  3. Stort grattis Maria, den utmärkelsen är du väl värd. Du ger oss så mycket inspiration:)

    Trevlig helg!

    Kraam Jenny/Hemma på Kråkered

    SvaraRadera
  4. Ett stort Grattis till dig och din fina blogg :)

    Kram Fia

    SvaraRadera
  5. Din blogg är för mig precis som för ett barn, lördagsgodis. Njuter av att bara promenera förbi huset och kika lite försiktigt. Så vackert,så inspirerande. Love it:)

    SvaraRadera
  6. Grattis! Kollar din blogg för första gången! Mycket fin!

    SvaraRadera
  7. Grattis till utmärkelsen i Lantliv och tack för den snabba leveransen av de fina skyltarna!!!

    Kram från Anna i Skåne (Lund).

    SvaraRadera
  8. Grattis Maris till utmärkelsen!
    Roligt att du fått bekräftelse på jobbet du lägger ner på din blogg. Det är du väl värd!
    Jag brukar gå in och titta ibland hos dig för att se om du fått in nått nytt i din härliga butik eller bara för att få lite inspiration av dina vackra bilder!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  9. Grattis till dig!!
    Kram Linda
    ROLI-silverdesign

    SvaraRadera
  10. Grattis till utmärkelsen! Tittar in här för första gången, jättefint! Undrar om du säljer endast över Internet eller även har butik?
    Ha det gott :)

    SvaraRadera
  11. Grattis! Jätteroligt med den utmärkelsen!

    SvaraRadera
  12. Hej ! Blev så nyfiken när jag satt och läste Lantliv idag att jag var tvungen at kika in. Gud vilken blogg och vilket hem du har =)

    Det blir med njutning som jag kommer följa dig !

    Kramar Victoria Martinsson Jönköping

    SvaraRadera