18 februari 2011

Solkatter på golvet

Är vad jag önskar mig nu!

Vill inte ha mer kyla och blåst som gör att man kurar ihop sig.
Vill få lite mer värme, åtminstone10 grader till, så att man känner en förhoppning om vår!
                                                     

Denna underbara trasmatta med dess fantastiska färger ligger nu i butiken!

(Vill även berätta att min lilla butik håller stängd under hela vecka 8, då jag tar mig en liten paus.
Allt som är beställt och betalat t.om måndag skickas iväg på måndag. Det går utmärkt att beställa under hela veckan, men inga leveranser avgår.)

Kram Maria


4 kommentarer:

  1. Hej !!!
    Förstår att du längtar till sol och sommar....
    Jag ska ju inte klaga, eftersom jag bor i ett helt annat klimat.
    Jättefina bilder och åååååhhh, vad vackra saker jag såg i förra inlägget, det måste jag ta mig en titt på !!!!
    Jag älskar blåvitt, älskar antikt linne, men det gör kanske inte så många här,eftersom jag inte kan hitta nåt i den vägen på hemmaplan !!!!
    Kram, önskar dig en mysig helg !!!
    Monica i Rom

    SvaraRadera
  2. Fina saker du visar. Underbar trasmatta - hade jag vita golv skulle jag köpa en sådan direkt.
    Jessika

    SvaraRadera
  3. Jamen visst räcker det nu, med kyla och snö!

    Jättefin matta, själv kör jag med mattlöst hem.

    Ha en supermysig fredagskväll
    AC

    SvaraRadera
  4. Å litt solskinn er ike å forakte. Så deilige stråler å ha på besøk, og hvilken fin gulvmatte ;-) En regnbue i seg selv!! Om du vil, se giveaway hos meg da jeg feirer min nyåpnete resignertshop der jeg selger unna mine gjenbruks og designting. Litt stolt ;-) Premien er en karaff og glass i transparente regnbuepasteller fra Rosendahl. Uansett ha en helt super helg videre! Mvh Signe Schineller

    SvaraRadera