14 februari 2011

Af Swedala sovrum


  

Jag har gjort en liten sovrums makeover, så här inför Alla hjärtans dag!!!
Jag var så trött på det vita, färglösa och tyckte det var dags för att skapa en sommarfräsch känsla.
Som jag skrivit tidigare här på bloggen är jag överförtjust i Af Swedalas bäddtextiler och speciellt detta som går i sommarblå färg. Bäddsetet heter Erik och är av ljuvlig kvalité med underbara detaljer. Bäddsetet har jag köpt hos Anna på Annas hotell här i Kristianstad
Mitt sängbord i mörkt trä har åkt in i förrådet och fått ge plats åt min vita byrå, som jag inte riktigt funnit rätt plats till förräns nu.
Trasmattan är en av sommarens loppisfynd, den skänker mig nu hopp och längtan om solvarma brädgolv, blå vindar och körbärsblom. 
Jag älskar att förändra och att finna nya platser till de saker jag redan har.
Så dagens inredningstips måste bli att flytta runt på små möbler och inredningsdetaljer och de skänker en ny glädje och man ser dem i ett annat ljus.

Ha en fantstisk härlig alla hjärtans dag!
Kram Maria

2 kommentarer:

  1. Vad härligt med lite sommarfeeling när det är kallt och snålblåst ute. Inte utan att man ser körsbärsträden framför sej när man läser ditt inlägg! Ha en bra alla hjärtans kväll! //kram maria

    SvaraRadera
  2. Som mattväverska gläder jag mig åt att trasmattan är på väg tillbaka. Vårfräscht sovrum!

    SvaraRadera