23 mars 2010

JAG Fotomodell





Bilder: Fotograferade ur tidningen Lantliv mat & vin

Nja, kanske inte riktigt, men jag ställde upp som modell och fastnade på foto, då Bitte E:son Forsberg var här och stylade inför premiären av Lantlivs "nya" mat & vin tidning. Så på skoj, med glimten i ögat kan jag få kalla mig lite fotomodell för en dag. Vi skulle gestalta sommarbuffé i vårens glans. Inte så lätt med tanke på att snön låg i drivor utanför fönstren och någon lätt sommarbränna var ju inte att tala om. Längst in i garderoben plockade jag fram sommarstassen och de vita klackarna. En liten rolig anekdot var att då plåtningen var över skulle jag gå ut och stänga grindarna, så att inte hunden sprang ut. Jag trippade ut i festdress alá sommar, barbent och med vita pumps i vinterlandet. På gatan gick en dam påpälsad upp till öronen och jag har nog aldrig sett någon titta så mycket, som hon!!
Nu är numret ute i affären, en superhärlig tidning, som gör att man längtar efter vårsol, sommar, grillning och picknick. Som grädde på moset finns några av Lilla Villa Vitas produkter på bild i tidningen (i periferin, men iallafall). Mina vackra glasflaskor och lapptäcke finns med på ett hörn och jag ska medge att jag är stolt som en tupp över att se mitt företagsnamn i en tidning!!


Mina lapptäcken har verkligen sålt bra och har nu endast ett kvar, som faktiskt också har statuerat "fotomodell". Vill ni kika finns det här !

Kram på er allihop!
Maria

7 kommentarer:

  1. Vad kul för dig, skall titta i den tidningen vid något tillfälle.
    Ps fina bilder!!!
    Kram Kristin

    SvaraRadera
  2. SÅÅÅ fina bilder, jättekul för dig, du passar perfekt som fotomodell! Vilket superroligt uppdrag du hade för GANT-affären!

    Ha en bra vecka!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  3. Jättevackra bilder och du är vacker som en dag! Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Wow, grattis. Häftigt.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Jättefina bilder!!
    En sån fest skulle man vilja vara med på!

    Kul att du får en bra start med företaget!
    kram, Ann-Christine

    SvaraRadera
  6. Vad kul att du är med i tidningen! :)Perfekt reklam för ditt företag. Glädjs så med dig! :)
    Sköt om dig!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Vilken rolig historia med sommarklädsel mitt i kallaste vintern! Och vilket härligt reportage!

    Kika gärna in på min blogg där jag just nu har en tävling med två grafiska tryck från Studio Nele i potten. Vinnaren själv väljer färg på motivet. Hoppas du vill vara med, annars önskar jag dig en trevlig helg!

    Vänliga hälsningar,
    Elin

    SvaraRadera