12 februari 2010

Vårfärger!



Häromdagen fick jag min första varuleverans! Vårt lilla matrum fylldes snabbt med kartonger och vilken underbar känsla att få packa upp allt vackert jag beställt. Nu har jag arbetat långa dagar med att styla och fotografera. Och tack vare min kära bror, som hjälpte mig med mina kamerainställningar har det äntligen gått upp för mig vad manuella inställningar gör för bilderna. Ingen mer automatik för mig inte! Tack broder!
Visar idag en liten smygtitt ifrån Lilla Villa Vitat skylfönster! I morgon ska jag gå upp tidigt, trots att det är lördag. Vårt hem ska komma i Kristianstadsbladets helgbilaga. Jag har fått läsa texten i förväg, men det känns ändå lite "nervöst"!
Ha en härlig helg!
Kram Maria

3 kommentarer:

  1. Vad spännande med din butik, lycka till!

    kram Mia

    SvaraRadera
  2. härliga färger och fint ljus i bilderna1
    jag gillar den turkosa lampan!!

    ha en mysig dag.

    kram
    anna-malin

    SvaraRadera
  3. Ert hus är SÅ vackert!! Tittade på bilderna.

    Kram
    Sanna

    SvaraRadera