5 februari 2010

Sol på flaska!


Visst har vi härliga vinterdagar emellanåt, men jag längtar även efter varma solstrålar som värmer ens kalla kinder. I går gjorde äldsta sonen i huset egen apelsinjuice. Vilken juice! Det är ju så den ska smaka, inte alls som det där blasket man köper och blandar själv. Man blir full av härliga vitaminer och andra nyttigheter, som en riktig soldos på flaska.
Nu ska jag iväg på mitt första stylinguppdrag! Kamera, penna och papper är laddat i väskan!Jag lovar att berätta mera...
Ha en underbar helg och passa på att njuta av snön , man vet ju inte hur länge den ligger kvar!
Kram Maria

4 kommentarer:

  1. så spännande med uppdrag!! det vill vi gärna veta mer av sedan ;)

    orange är väl en härlig färg. mitt inlägg är också orange idag :)))

    ha en fin helg!

    kram
    anna-malin

    SvaraRadera
  2. vilken härlig bild med så mycket energi! fick färskpressad juice förra helgen när jag var hos min pappa - så gott!!!

    ska bli spännande at få höra om ditt första uppdrag!

    ha det gott
    kram Emelie

    SvaraRadera
  3. Gott med sol-juice!
    Hoppas att det går bra. Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Spännande Maria!
    Berätta allt sen!=)

    Kramis

    SvaraRadera