16 februari 2010

Hunter stövlar

Dessa underbara Hunter stövlar fick jag i julklapp av min lilla familj. Jag blev extra glad över att det var någonting som jag inte alls hade önskat mig (jag brukar nämligen hitta på allehanda "bra" saker att önska mig). Och vem älskar inte överraskningar? Nu har jag de stående framme i hallen, endast för att jag tycker de är fina att titta på och jag längtar så efter att få hoppa i dem!
På kroken hänger även en gammal trotjänare. En Mulberry väska jag köpte för en herrans massa år sedan. Jag tröttnar aldrig på den och den känns faktiskt som en kär gammal vän!
Kram på Er!
Maria

4 kommentarer:

  1. Vilken fin bild! Och både väskan och stövlarna är väldigt snygga. Vad vore livet utan gummistövlar, förresten? Periodvis känns det som att jag har flyttat in i mina :-).

    Kram från Helena

    SvaraRadera
  2. Stövlarna är så snygga och praktiska! Höll länge i ett par rosa Hunter i barnstorlek för ett tag sedan men fick hejda mig... Några hundralappar för mkt för att ha på dagis liksom ;-) Kram

    SvaraRadera
  3. Mycket hög vill-ha-faktor på Hunterstövlarna... Ska fundera på dem till våren, i nån härlig vår- och sommarfärg kanske. Kram Maria

    SvaraRadera
  4. *hihi* Jag bor i stövlar från vår till höst. Råkade till och med ha på mig stövlarna när jag åkte till frissan för att fixa mitt bröllopshår! Hoppade i dom av gammal vana... Må tro att de skrattade hos frisören!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera